Uuupps..

Hehu, otroligt vad duktig man är som uppdaterar alltså.
Jag som hade lovat mig själv att uppdatera varje dag, det lyckades ju verkligen, *hrherm*. Hur som helst så hade jag matteprov igår och engelskaprov idag, vilket resulterat i att jag tillbringat min fritid till att plugga.. (stor lögn men, ähum). Engelskaprovet var typ det enklaste genom alla mina skolår alltså, herregud. Jag blev ju typ klar på 10 minuter liksom, och ändå är engelska "nästan" mitt svagaste ämne, efter fysik (=blä)... Herregud, fysik. Jag hatar det verkligen, hata, hata, hata. Jag fattar ingenting. I allafall, i morgon är det spanskaläxa också - kan redan den, som tur är. Skulle aldrig orka plugga nu..

Annars har dagen varit ganska bra, sjukt skönt när mamma är hemma. Man behöver ju bara komma hem och så får man världens service, haha. Men nu måste jag kila.. ;]
Puszz ♥


      Kommentarer:
Postat av: janina

hej, vi hade också Matteprov på tordag och det var ett internationellt prov.12 sidor var det "/ suck.

fin bild :))<3

kram

2008-09-27 | 08:56:52
Bloggadress: http://janinaz.blogg.se/
Postat av: bitte

hoppas du haft en trevlig helg

2008-09-28 | 15:32:25
Bloggadress: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0