The death..

Tjoohej, alltså, allvarligt talat, jag har typ, panik
..men vänta, stopp. Jag vet att många av mina vänner kommer tycka jag är helt dum i huvet, men seriöst alltså, jag vill inte ha matteprov och engelskaprov nästa vecka, alltså, snälla. Om man inte klarar matteprovet får man liksom omprov. Kul. Det kommer säkert bli så. F'ck.

Aja, det positiva idag då..
Träffade L&L idag, först kom dom ner till Kringlaskolan på rasten, men asså dom har helt sugiga tider på tisdagar, så dom typ äter när vi har vår långa rast. Suck. Nej, vad tuan håller jag på med, nu skriver jag allt negatift igen. Vad duktig jag är.. Men iallafall, så träffade vi dom efter skolan också, för.. jag och Katja + "Ashmed" (-Agnes) stog och pladdra i typ 1 timme (samt att Agnes la ner mig på marken inför några gamla klasskompisar, haha *fniss*) och under tiden hann typ L&L sluta, och sen gick dom typ ner och aa... Saknar dom grymt, men visst, man kan ju ses på rasterna - om man har tid, bara det som fattas. ''/

Nu, eller för nån timme sen var jag ute och orienterade med Linn H, snacka om att hon var duktig! Orienteringsgeni, rättare sagt.. Jättekul! ♥
Men, nu ska inte jag tråka ut er med en massa dum text, så.. ha det bäst, stor - kram! (nytt ord).


      Kommentarer:
Postat av: Janina

Jag hatar också prov-- Idag har vi engelska och vår engelska lärare e sjuk i huvudet.(förlåt) xD

2008-09-17 | 07:07:50
Bloggadress: http://janinaz.blogg.se/
Postat av: Jossan

Är L&L möjligtvis två killar du gillar? xd

Asso shiiiet! ;o Din blogg är assnygg juu. Jag fattar inte ett skit om hur man designar o dä. Asso jag kan göra sakerna (i photoshop) men inte sätta in dom och asso.. Fattar nada helt enkelt :P

2008-09-17 | 09:09:36
Bloggadress: http://jossefiiine.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Ahaa, tacktack :)

2008-09-17 | 09:10:06
Bloggadress: http://jossefiiine.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Asså Karolina jag saknar dig<3 :(

2008-09-17 | 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0