Plugg.

Heejj!
Idag var det ju som sagt skolfoto (väldigt mycket jag har skrivit om just det, menmen.), tror att det gick ganska bra. Förutom mitt fuuulfula leende på "egofotot". Lär ju visa sig! Usch, nu får man väl säkert vänta i några månader innan fotona blir hemskickade. Uuah ''/.
Annars så var ju övriga skoldagen också ganska bra, hade musik i 2 timmar. Gud vad jag äälskar det, skitkul! ♥ (alltså, inte sådanna där tråkiga lektioner med typ "läs om den otroligt intressante Karl Gunnar Svensson, som var en musikskrivare på 1600 -talet." som på min förra skola. Utan man får liksom lära spela en hel låt på ett instument (inte ensam, dom har delat in klassen på hälften, 12 st). Så nu kan jag spela "Knocking on heavens door" på gitarr.. Den låten är i och för sig mycket enkel att spela, men endå ;]

Har spenderat eftermiddan med ögonen i mina spanskaböcker, läxa till på torsdag. Det är alltid skönt att ha allting "gjort", nu slipper jag ju plugga i morgon liksom. Gick av någon anledning väldigt fort att lära sig alla 17 glosor, inte dom enklaste heller. Men det är ju bara bra..
Väldigt tråkig uppdatering, men nu är det så i allafall.. :3



Ha det bääst! ..så hörs vi förmodligen imorgon igen :3

      Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0