God morgon!

Här sitter jag och nördar framför datorn, gick på tok upp mycket tidigare än jag behövde! Börjar ju liksom 08:30 och jag gick upp 06:40. Fråga mig inte varför, kanske bara att jag oroade mig för min lilla "lugg" som alltid vill se konstig ut. Men, idag så är den perfekt, vilket jag är väldigt glad för. Det är ju skolfoto idag, herregud. Hjälp mig!
Har packat ner lite smink, så jag ska fixa mig iordning på lunchrasten. Vilket resulterar i att jag inte har så mycket smink på mig nu. Smink på smink blir inte så bra, inte på mig i allafall.

Nu tror jag att jag måste ringa katja, och höra vilken tid vi ska mötas..

See yah!


      Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0