En liten ändring..

Hellu..
Igår kväll satt jag och fibblade lite på en ny design, och nu är den publicerad! Fick för mig att den skulle se lite höstigare ut nu eftersom det faktiskt är så att löven börjat trilla av träden nu.. Blev väldigt nöjd måste jag säga, ska väl kanske göra några små ändringar, men det lär nu ju märka i såfall.

Förresten så är det skolfoto i morgon, yippie! Nej fy. Jag hatar verkligen när någon fotograferar mig, det blir så fult när man ska "fejka" ett litet leende och man ska sitta där och "sänka axlarna" och vara "avslappnad". Kan man inte bara få sitta normalt? Jag blir sååå tillgjord. Har ännu inte riiiktigt bestämt kläder, jag har liksom inga "fina" kläder som även funkar som "vardagskläder". Man vill ju inte komma dit med balklänning, men inte heller i mjukisbyxor och tröja. Men vi får väl se, det fixar sig säkert!


Ha det bäääst så hörs vi ♥
/K


      Kommentarer:
Postat av: Khalid

fin ny layout (:

2008-10-01 | 17:54:09
Bloggadress: http://khalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0