Dålig uppdatering, hell yeas.

Hejheej!

En liten ny sak på min blogg är popup -fönstret, för att komma till det så klickar du på "..läs mer om Karolina (klick!)" i menyn till höger.. Ett sätt att samla "information" om mig på, blev ganska nöjd faktiskt :]

Annars så har jag varit social med vännen Linn idag.. vi varute och fotograferade (självklart).. riktigt kul! ..och kollade lite på tv osv! Nej vänta! Wow, jag kollade alltså på tv - big news! Jag kollar nämligen nästan aldrig på tv.. sämsta uppfinningen ever ..eller inte. Men inte nödvändig i mitt liv i allafall ^^

Kan av någon anledning inte ladda upp bilder nu, så tar och laddar upp på tinypic istället ;]
..så här kommer en liten bild från idag (inte på mig och Linn för jag såg muppad ut på alla bilder).


Någon som ser vart ifrån den är tagen? (a)

      Kommentarer:
Postat av: Vanessa

Det är väl stockholm? :)

2008-09-08 | 14:57:00
Bloggadress: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0