Bara för att rubrikerna är min favorit.

Nu, sitter jag och surar. Fråga mig inte varför, bara tillf'lligt, kanske.
Mamma är så jobbig, jag vill åka till skärholmen, men hon är ingen "shoppingfantast" så.. vi har inte ptrcis samma åsikter, om man säger som så. Men det har vi aldrig, så inga big news..

Men, jag tror att vi ska åka endå, jag måste bara ha nya kläder - jeans, tröjor (mysiga, det börjar ju bli kallt ute för tusan..), och sen vet man ju aldrig vad man hittar på. Lär ju lägga ut bilder sen, om det blir något så att säga.
Senare ikväll kommer min kära syster Maria och ska äta, gud vad jag saknar henne nu när hon inte bor hemma längre, så trist! Men, bara acceptera att jag är ett litet sladdbarn som man kallar det. 13, 20, 23. Stor skillnad mellan syskonen och mig alltså, blä..

Men, ni får ha det bäst så återkommer jag förmodligen med mina köp, om det blir några! ♥


      Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0