Varning för tråkigt inlägg

..personer som redan är dystra hänvisas till någonting lämpligare.


Hej!
Var i skolan idag (vem är inte men), tråkigt tråkigt. Jag har redan börjat bäva för nästa vecka, sista veckan innan höstlovet. Vi har typ 4 prov då.. Fysik, matte, engelska, spanska, herregud. Jag måste plugga lite mer om jag inte ska få underkänt i allting, haha. Men har ju tur som slipper göra "omprovet" om grammatik i engelska på onsdag. Det skulle jag inte orka med, då skulle jag ha varit död för länge sen. Det lovar jag.
Har ingenting att skriva om idag heller, roligt roligt.
Ähum.. ja, ni fattar? :)

Ska kolla på tv klockan 9, hade jag tänkt.
Eftersom internet stängs av då, och jag inte kan somna så tidigt.. (stackars mig.)
Bjuder i allafall på en flummbild från idag, var vänligen - ta mig inte på allvar.


      Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0