Tveta

Heejjsan!
Är så sjukt sugen på att fota något annat än trädgården med min nya systemkamera - så idag tänkte jag följa med mamma och pappa till Tveta.. (a).
Kommer stanna en gång i sekunden för att fotografera någonting men det får de stå ut med. Jag ska plåga dem så mycket jag kan (..eller inte - men whatever). Som ni märker har jag verkligen inegnting att skriva om, så jag lägger in en "gammal" bild som jag tog i onsdags..


      Kommentarer:
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

ibland har man verkligen inget att skriva om :o

2008-10-12 | 17:22:55
Bloggadress: http://svartvitnagellack.blogg.se/
Postat av: Michan

Diggar din blogg :D

Riktigt snygg asså :3

2008-10-12 | 19:32:39
Postat av: Perra

Sv: Tack :D

2008-10-12 | 20:50:04
Bloggadress: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0