Something like this..

Hejj!
Här sitter jag i "myskläder" och är helt sjukt trött. Vet inte varför jag är så trött, men skulle ju lätt kunna gå till sängs och sova pang bom just precis nu. Idrotten idag var lite jobbigare än vanligt i och för sig, men det var ganska kul ändå. Staffetter är inte riktigt min grej, men visst det går ju om man vill - haha. Jag har liksom aldrig hoppat säck förut, vilket första staffetten gick ut på, det gick väl sådär antar jag. Såg säkert helt crazy ut, hahah! Det gick mycket bättre att springa i allafall.

Ikväll ska jag kolla på idol, helt sjuuukt att Linda åkte ut igår, jag menar - Linda - wtf? Hon var/är bäst av tjejerna liksom. Så, nu hejjar jag inte på någon tjej länge - det var ju synd. Men hur som helst, ikväll ska jag hejja på Johan - wohoo! Absolut min favorit nu, när Linda åkt ut. Väldigt mycket Linda här, haha. (Lars är  iofs bra men Johan äger ut han lätt ändå).


Vem kommer åka ut ikväll?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ni får ha det bäästast, så kanske jag uppdaterar mer sen, vi får se ♥
Kram.

      Kommentarer:
Postat av: sabinakjellhard

johan ska iaf inte åka ut :O xD han är fan bäääääst elr han är MER en bäst :D RÖSTARÖSTARÖSTA

2008-10-02 | 19:18:33
Bloggadress: http://somsabina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0