Nej, nu är jag arg..

*stort HOST*
...vad är det för fasoner?! Typ 15 besök per dag - inga kommentarer. Nu ska jag slå er hårt! *host igen.

Okej, jag är sjuukt oseriös idag. Don't guess me why.. haha :3
Har i allafall inte gjort ett skit idag, förutom att jag har varit i skolan. Borde plugga, men gör det imorgon istället.. jag pallar verkligen inte göra det nu.
Börjar klockan 08:15 imorgon, med SO. Historia. 1700 -talet. Tycker i och för sig att historia är ganska intressant till skillnad från "Hur en vulkan bildas" och "Varför jorden kom till", typ.

Just nu uppdaterar jag bara för att jag inte har gjort det på hela dagen, skäms.
Förresten! Jag är arg. Vissa i skolan har redan fått sina skolfoton - men inte jag. Och det är så himla sjukt mycket jättemycket faktiskt orättvist! Jag vet å andra sidan att jag såg ut som ett miffo det här året också, får beklaga mig själv :)
Bjuder på 2 bilder idag då, en på mig och en på.. ja - jag antar att ni ser det med era egna små fina ögon. Om inte, så får ni nog gå och hämta ett förstoringsglas, om ni har något. Annars vet jag tyvärr inte vad jag kan göra åt saken.




      Kommentarer:
Postat av: Ines

Gud!Du tar så himla fina,underbara,vackra & fantastiska bilder!(vet nt om jag stava rätt på det sista) men jag bara älskar dina bilder!Jag läser din blogg varje dag!Puss hejj :)

2008-10-15 | 09:11:06
Bloggadress: http://ineyo.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

Så himmla söt <3

2008-10-15 | 16:41:41
Bloggadress: http://jossanheterjag.blogg.se/
Postat av: Zezze

Du tar så fins foton :)

med din nikon eller var det var xD

2008-10-15 | 21:30:57
Bloggadress: http://zezze.blogg.se/
Postat av: Lisa

Bla jag har också SO.. På 1700-talet. Industriella Revolutionen dock. Trååååååååååkigt.



Fina bilder!

2008-10-16 | 15:59:49
Postat av: Agnes<3

Bara för att du hade 15 st besökare och typ ingen hade kommenterat

2008-10-18 | 14:06:32
Bloggadress: http://irethe.se.nu/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0