Idol -fredag

Hejj!
Idag är det en stor dag, en mycket stor dag! Det är ju idol, vilket betyder Johan (åtminstonde för mig). Ikväll ska han sjunga Vida La Viva eller vad den hette. Får väl hoppas att det går bra :)

Hade matte omprov idag, det gick bra - tror jag.. Hinner inte berätta så mycket, ska ju kolla på idol snart, haha.. Men i allafall, sedan var min klass nere på T-centralen och samlade in pengar till röda korset. Yippi! eller inte. Visst det är väl kanske "bra" att göra det, men inget nöje i allafall ^^.

Nu ska jag kila upp och titta på idol!


Hejjja! ♥

      Kommentarer:
Postat av: JOSSAN

Johan var ju helt klart bäst :) Och Alice var oxå skiitbra! <3

2008-10-11 | 15:08:46
Bloggadress: http://jossanheterjag.blogg.se/
Postat av: Nicky

Jag hejjar också på Johan :)

2008-10-12 | 13:06:36
Bloggadress: http://nicolebambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0