Idag, den bästa dagen på hela året.

..och det är stort!

Haha, några vet väl inte ens varför.. men i allafall - idag fick jag min systemkamera! Gissa hur glad jag är? Gissa hur jag har hoppat och skuttat runt i hela huset sedan jag slutade skolan? Jösses.
Vissa säger att man inte kan köpa glädje, det håller jag med om. Men att "få" (jag har själv köpt den med egna pengar menmen..) en systemkamera måste väl ändå vara glädje?!
För att fira detta, kommer ni få se en hel drös med bilder varje dag här på bloggen. Förhoppningsvis, om ni överlever den plågan.. men det får jag ju hoppas att ni gör? :D

Imorgon kommer förmodligen bv (Katja) hem till mig, vi har studiedag imorgon - kan det bli bättre? Då ska jag "styla" henne lite så får hon leka lite "modell". Haha.. stackare ♥
Men får ju hoppas hon tycker det är lika kul som mig, ellerhur? :]

Ja.. det var väl allt för mig, tack och hej (nästan rim? haha.)


      Kommentarer:
Postat av: erika

Vad tycker du äkta eller oäkta uggs spelar de någon roll? kommentera i min blogg

2008-10-07 | 20:49:17
Bloggadress: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Grattis! Jag vet hur det känns! LYCKA! :D

2008-10-07 | 20:59:41
Bloggadress: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0