Heeej!

Vet ni vad?! Snart är det typ 2 timmar kvar i skolan, sedan är det Höstlov. Yeees! :D

Gjorde matteprov förra lektionen, svarade på alla frågor men vet ju aldirg o mdet är rätt.. hoppas på det bästa! Nu har jag svenska, har ingenting och göra så är inne på internet. Oooops! Det får man ju visst inte, haha jag är olaglig ;] Okej, ni är jag på världens flummhumör så.. bäst att hag slutar. Dessutom, om Marc märker att jag har internet så får jag aldrig mer använda datorn igen. Hjälp. Han står typ där jag sitter nu. Heh..

Hejdå :O
Nu gick han. :D

Kan skriva lite mer. Katja sitter och glor.
Nu skrattar hon. Kulkul :]'
Det blir tacos i skolan idag, säkert inte gott..


Men nu måste jag gå.. Ha det bäst! ♥

      Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0