Just now..

Hej människor!
Har ju tyvärr varit lite tomt här, som ni ser. Som jag förklararde i tidigare inlägget har jag bestämt att ta en pytteliten paus bara den här veckan pga. proven.. Idag hade jag Fysikprov, jag tror det gick ganska bra. För att få godkänt skulle man svara på alla elva frågorna ..och det gjorde jag. Lite osäker på det där med ytspänning men får hoppas att jag hade lite rätt i allafall! Svarade på två "extrafrågor" också, bara för att visa att jag kan, typ. Vill ju inte göra dåligt intyck, *host*.
   Hur som helst är det väl bara att börja plugga inför engelskaprovet, som är på onsdag. Inte särsillt svårt, så är inte ett dugg nervös. Det är ju skönt, hihi. För övrigt har jag riktig damp på matten, jag fattar  nästan ingenting.. och det är ju jäkligt kul eftersom det är prov på fredag. Det ekar omprov inom mig. Jag pallar fan inte ett till omprov, även om det inte bara kommer vara jag som får det. Det är ganska vanligt, typ.
   Usch vad jag skriver om skolan, tråkigt.
Förresten är jag genomförkyld - skitkul - nej, jag hatar det. Borde igentligen inte gå till skolan, men man missar så jääävla mycket om man inte gör det. Press. Dessutom är det ju proven, och ja har inte råd med att vara hemma just nu.. Nej, nu blev det skola igen. Den tar kol på mitt huvud. Fan, försvinn! Jag vill ha Höstlov nu, jag begär inget mer?!

Iallafall, för att det här inlägget inte ska bli det tråkigaste i världen sedan jorden skapades, lägger jag in en liten bild som jag tog i helgen.. :]


      Kommentarer:
Postat av: Liisa

Fin bild :)

2008-10-21 | 17:13:51
Bloggadress: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: MH

DU verkar ju va en talangfull fotograf! :)

2008-10-21 | 20:17:38
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0