Fy tusan /musikdrog.

Heej!
Ledsen för den halvt dåliga uppdateringen, men nu är det ju tyvärr så att jag inte kommer ha tid att uppdatera så jättemycket för en det är höstlov, om ungefär en vecka alltså.
Anledningen till det är att jag har 3 prov nästa vecka, och jag kan inte ett skit - så jag måste plugga, plugga, plugga.. Usch, tråkigare kan man verkligen inte ha. Det slår jag vad om, särsillt när det är ämnen man hatar. Fysik liksom, nej tack!

Hur som helst, har jag fått världens mest härligaste låt på hjärnan. Kan itne hjälpa att jag går och sjunger på den hela tiden. Det slutar väl med att jag går och sjunger i korridoren i skolan som Katja gör. Miffotiskt.
That is the life, Amy McDonald ♥




Ja.. men iallafall, ni får ha det bäst sålänge! Kraam.


      Kommentarer:
Postat av: Zezze (från chanel , djur.nu)

Skulle du kuna hjälpa mig med header? eller deisn till bloggen

skulle vara så snällt! asåå!

2008-10-17 | 20:08:16
Bloggadress: http://zezze.blogg.se/
Postat av: Agnes<3

Hej

2008-10-18 | 14:04:53
Bloggadress: http://irethe.se.nu/
Postat av: Khalid

gu va fint -.- O_o

2008-10-19 | 19:17:02
Bloggadress: http://khalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0