Everything changes..

Idag var jag ju som sagt ute och gick i skogen, roligt - eller kanske inte. Gick 5 kilometer och efter det var mina fötter helt döda eftersom jag valde fel skor för ändamålet, haha..
Har fortfarande inte så mycket att skriva om, förutom att det är skola imorgon igen. Usch, jag orkar inte! Bara tanken på att jag måste gå upp halv 7 imorgon får mig att vilja somna på tangentbordet.

Nu måste jag gå i allafall!
Ha det bäst.. ♥


      Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0