Dagens;

Dagens låt: You don't know what love is - Johan Palm
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Ganska enkelt, mascara, kajal och rouge
Dagens klädsel: Jeans, randig munktröja, svart linne (se bild)
Dagens roliga händelse: Idolerna har skaffat bloggar på tv4.se (gissa vems jag läser? haha..)
Dagens planer: Sova
Dagens vill ha: Hem min systemkamera (den kommer imorgon, gissa om jag är överlycklig!)
Dagens saknad: "Gamla vännerna"
Dagens drog: Datorn, bullar, Johan
Dagens tråkigaste: Att det inte är Fredag utan Måndag
Dagens finaste: Många ♥
Dagens fulaste:  Ingen kommentar
Dagens måste: Plugga mer, men jag orkar inte
Dagens dricka:  Vatten
Dagens köp:  Ingenting
Dagens mat: Pasta med någon tomatgrejj..
Dagens kärlek: Ingen kommentar
Dagens mående: Bra, men sjukt trött
Dagens skratt: När det började brinna inne i NO-salen, hahah.. jag började leta nödutgångar (a')
Dagens tanke: Snälla lilla systemkamera, ta och skynda dig för fasen! :]











-

      Kommentarer:
Postat av: sabinakjellhard

haha johan är sjukt bra på att blogga i like it :D xD

2008-10-07 | 09:51:13
Bloggadress: http://somsabina.webblogg.se/
Postat av: Mirre

Ojj, gud vilken fin blogg! <3



Måste bara fråga om jag skulle kunna få koden till dem dära strecken under varje rubrik? =)



Skulle bli väldigt happy då ,,, Kjam Mirre

( svara gärna i min blogg )

2008-10-07 | 11:25:04
Bloggadress: http://mirrez.blogg.se/
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

svar; tackar :D!

2008-10-07 | 20:16:58
Bloggadress: http://svartvitnagellack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0