Because I love your smile <3

Hejj!
Riktigt seg dag idag alltså, suttit och pluggat hela dagen. Engelska och Spanskaläxa till i morgon. Dessutom väldigt trist väder ute, när jag gick hem blev jag helt genomblöt. Usch! Ge mig lite sol så sklle jag bli glad.. Ganska tråkig skoldag också - Fysik, EA, svenska mm. Fysik är det värsta som finns, man fattar ju ingenting om atomer och hitan och ditan. Liksom, what?! Aja, så var det ju EA-timmen också. Självklart verkar läraren gilla att jävlas med mig, så jag får ju naturligtvis sitta ensam med två killar. Yippi, nej fy sjutton vad tråkgit det är! Men har ju Amanda att prata med (bara vända sig om). Svenskan var ganska okej, fick sitta med Katja eftersom hon hade en tom plats brevid sig.. :]
Om snart en halvtimme ska jag sitta och glo lite på idol, det är roligare att titta nu när alla är "duktiga" liksom. Men jag tycker ändå att det är lite enformigt faktiskt. Men, har man inget annat att göra så går det ju an..

Ni får ha det bästast så uppdaterar jag förhoppningsvis lite mer i morgon! ♥


      Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0