Inte längre..

Det finns inget kvar..
Det finns inte..
Allt är borta..
..och allt som är borta kommer att förbli borta...
Det som funnits där hela tiden.. alltid..
Det finns inte mer..
Aldrig mer.. aldrig igen..
Det finns bara inom mig..
..bara där

Känner mig lite poetisk, med tanke på huset som funnits brevid "mitt" i 13 år..
Jag vet - ett jävlans tjat om det där hela tiden, med jag måste få det ur mig - bara förstå att det är borta, för alltid..

      Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0