Höhö.. jag i köket! + videoupdate..


Japp.. har ju fler bilder - men behöver ju inte lägga in fler för att ni ska förstå att jag inte precis är någon mästerkock! :P
Nej, matlagning är verkligen ingenting för mig trots att min mamma är kock..

- IrethE VIDEOUPDATE -

RADERAD

Osminkade jag då.. därför filmar jag lite annat skit istället medan jag pratar påå!
Men som sagt - IRL har jag ljusare tjejröst och inte sådär som det låter på videon - vet inte vad det beror på? :O

Hur som helst.. börjar på ett kollage nu! Kram ♥

      Kommentarer:
Postat av: Ingrid

ha en skön eftermiddag!

2008-05-08 | 14:52:22
Bloggadress: http://svartvitnagellack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0