Hellu..

Härligt med lite kommentarer!
Det var ju en överraskning.. och gav mig lite mer lust till bloggningen, märkligt!

Jag har varit med en kompis som heter Sofia, vi har spelat in måånga flummvideor och tänkte lägga in ett par här, dock är hon bara med på typ 1! :) Hihi.



__________________________________________________________________________

Nu kommer ..lite mer humorism (eller vad man säger).
Det börjar bara med att jag sjunger - men tyvärr blir jag lite flummig i slutet och börjar med ett träningspass.. medan Sofia ligger och garvar ihjäl sig i bakgrunden, haha..


      Kommentarer:
Postat av: Sofia

Du är f*n bäst på att sjunga gumman<3

2008-05-06 | 20:18:37
Bloggadress: http://merenwen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0