En bild. (L)



Jag har varit ute och fotat i trädgården i drygt en timme, det kallas för beroende..
ÄNTLIGEN ..hittade jag ett ställe där det fanns humlor, så jag tog lite kort på dom också.
Det är svårt, för de är ju inte precis still - nej, de flyger iväg så fort man ska ta kort på dem - oftast!

Ikväll är det sista semi i Talang 2008.
Det är ganska dåliga talanger ikväll, faktiskt.. tror jag.
Mamma vill nog kolla på Så ska det låta - istället, men jag bryr mig inte så mycket.
Det ända som betyder något är godiset..

      Kommentarer:
Postat av: Sofia

Tack:)

2008-05-24 | 09:30:14
Bloggadress: http://soofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0