Dagens lilla inflammerade..

jag!
Fy fasen alltså.. ni har mamma gjort någon slags vattensalt -vatten som jag ska badda ögonen med..
Men vet dock inte om det är en ögoninflammation eller om det beror på dessa små pollensaker! Hur som helst är ögonen helt röda i allafall.. och det är inte kul! Missar orienteringen idag också, har 38 -graders feber.

      Kommentarer:
Postat av: Sofia

varför gick du till skolan? :/ fick du feber efter skola? :/ Älskar dig<3

2008-05-06 | 20:10:16
Postat av: Ingrid

jobbigt "/

Krya på dig!

2008-05-07 | 19:31:37
Bloggadress: http://svartvitnagellack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0