Bilder från i fredags!

Snott från liinah.blogg.se (min kompis) eftersom det bara är hon som har bilder från den kvällen!



Mwiihi!
Det är jag först, sen Linn, Katja och Lina.. ♥´

Nu är det upp till bevis alltså - jag måste vara dvärg av något slag.. kolla vad kort jag är :'(

-------------------------------------------
Kram.

      Kommentarer:
Postat av: Liinah

Älskar de där bilderna! Har hur många som helst typ! Du ska få dem, gumman! Älskar dig<3

2008-05-23 | 17:50:56

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0