ÅH.. JO!

Man får väl då ursäkta att bloggen min är fruktansväärt tråkig för tillfället, men när man är hemma och är sjuk så gör man inte så mycket saker.. och inte när man är i skolan för den delen heller!
Sedan skulle jag påminna också:
Om ni klickar er in på min blogg kan ni väl lämna en liiiiten kommentar? Snälla? (A)
Haha.. beroende! Sry..


Jaja.. jag lägger i allafall in en "Dagens.." nu!

      Kommentarer:
Postat av: Ingrid

-kommentera-

fint!

2008-05-08 | 06:52:36
Bloggadress: http://svartvitnagellack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0