Ä N T L I G E N !

Har jag tydligen fått Lina (liinahs.blogg.se)  att fatta varför Sebastian Krantz är bra!
Hon trodde tydligen att han bara tog nåns låt och sjöng den - men han skriver ju dem själv.. och de är hur bra som helst! (L)

Min favoritlåt som han har skrivit:

Varför ville du inte ge mig den kärlek som jag gav dig
De dagarna det var du och jag...
Varför kunde du inte ta emot, det kunde blivit något stort..
Hmm..

När regnet faller och tårarna lika så..
Då önskar jag att du kunde stanna, varför måste du gå..
När regnet faller så ser jag himmel blåå..
...men allting känns så svart

Men nu när allt är över, så känns det som om jag blöder..
I mitt hjärta ..och skenet svartnar...

AAAAAAAAAAAAEEEEEEAAAAAAAEEEE..
Då önskar jag att du kunde stanna, varför måste du gå..
När regnet faller så ser jag himmel blåå..
När regnet faller....

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Okej.. otroligt - jag kan hela utantill!
Men alltså, den är så himla underbart fin..
Jag fattar inte hur man kan skriva så när man är 14 år liksom!
Han är bäst, helt klart alltså!

      Kommentarer:
Postat av: Pernilla

Ja Sebastian är bra, men jag tycker bara texten är bra. Själva han vet jag inte rikigt.

Vad händer idag?

2008-05-25 | 11:14:34
Bloggadress: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0