Victoria Beckham


 
 Får man säga att hon ser ut som en skyltdocka som gjort en miss?
 Jag brukar  tycka att hon har rätt bra stil, men den här gillar jag inte - eller  
 jo, kavajen är snygg (dock inte på mig men på henne) men byxerna är inte i 
 min smak om man säger som såå :P

Vad tycker ni? Hiss eller diss?

      Kommentarer:
Postat av: Therese

Ja, kombinationen var kanske lite speciell :)

2008-03-26 | 15:16:41
Bloggadress: http://tezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0