Ireth Love: The Sims 2 och Erik

image32

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BARA MIN, BARA MIN lilla Erik <3

Det här är min kusins barn, Erik, som sagt.. ett riktigt charmtroll på lite mer än ett halvår. Han har faktiskt redan börjat dansa, om man satter på musik och håller honom i händerna (eller att han står och håller i ett bord eller ngt) så börjar han dansa, riktigt kul att se :o)

image33

      Kommentarer:
Postat av: Jaffzie

Fyfarao vad söt! :D

2008-03-17 | 07:23:59
Bloggadress: http://jaffzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0