Idag fick jag för mig att illustrera

Min illustrationsidol är nog Nevnarien, jag fattar inte hur man kan vara så fantastisk på att rita - hur är det möjligt? Hur som helst så får hon mig att vilja illustrera själv och allvarligt talat så har det nästan blivit ett fritidsintresse om jag inte har chansen att sitta vid datorn =)



Den första bilden har jag mest kladdat ihop och den andra är lite mer välgjord.
Blev väl ganska nöjd =)

      Kommentarer:
Postat av: matilda

du är jätte duktig! :)

2008-03-26 | 00:44:53
Bloggadress: http://matildaselin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0