Hallå.. vet ni vad?

Japp, jag vet att det har blivit väldigt mycket: Vet ni vad? i de senaste inläggen men det har bara blivit så helt enkelt.. :P

Nu till vet ni vadet: Jag har blivit hyperintresserad av fotografering - det är ju jättekul!! ..men jag vet inte så många funktioner på den kamera jag äger (familjen) just nu :/

En bild som jag tog i morse:







Lite tur är det att det är vita väggar i hela lägenheten, det är inte så snyggt om det är massa kringel i bakgrunden liksom :P


Jag tycker att den här bilden blev rätt bra, om jag jämför med bilderna jag tog igår '')












nernernernernernernernerner

      Kommentarer:
Postat av: matilda

fin bild :)

2008-03-26 | 00:45:22
Bloggadress: http://matildaselin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0