Gokväll!

Jo, nu har jag tatt mig ut på en liten tur i staden Fuengirola och shoppat, nu säger jag det en gång för alla - hela världen alltså: I AM IN LOVE WITH Bershka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Världens bästa klädesbutik.. varför finns den inte i Stockholm? eller i huvudtaget i Sverige? Vad jag vet finns den ingenstans i Sverige - eller jo, min syrra sa at den finns i Malmö.. men jag tor inte att jag tänker åka 100 mil för att gå in där - även om jag avgudar butiken.

      Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0