3 dagar kvar!

Hej!
Nu är jag damn ivrig på att få komma hem.. jag saknar den internetuppkoppling som finns där hemma - det finns ingen segare en den jag har nu, och den fungerar inte alls hela tiden heller!
Jag låter väl helt sjuk om jag säger att jag längtar hem till det snöbombade landet Sverige - men jag har inte sagt att jag längtar efter snön ;) Pyttsan! Inte borde de väl komma snö NU? Påsk - jag upprepar! PÅSK!!

Här i Spanien är det iallafall.. *går och kollar* .....20 grader i skuggan men minnst 25 i solen, skönt.. men den ikke uppmuntrande sanningen är att jag knappt varit i solen någonting - så jag är fortfarande vit! :(

      Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0