26 mars 2008

Finally :P
Mamma och pappa tittar på nyheter och jag sitter vid datorn - jag älskar att ha datorn vid fönstret, som jag har nu, det är ganska mysigt faktiskt..

Hur som helst.. har inte gjort så mycket idag - i princip har jag bara suttit vid datorn, tagit en långpromenad, solat och illustrerat. Sedan har jag tjatat om att få en hund men det kan jag ju drömma om! 

Nu blev det är ett riktigt nödvändigt inlägg, not.. men vet inte riktigt vad jag ska skriva ''/

En bild som jag tagit precis:


      Kommentarer:
Postat av: Sabine

ser ingen bild? :/

2008-03-26 | 20:06:00
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/
Postat av: lisa

vilken fin lbogg du har! :D

2008-03-27 | 10:35:23
Bloggadress: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0