Helluhellu..

De senaste två timmarna vet jag faktiskt inte hur mycket jag har skrattat.
Jag har typ skrattat så mycket att jah nästan ramlat av stolen några gånger.
Jag vet inte varför men.. är lite flummflumm och Michaela, är den som mest fått mig att skratta.
Don't guess me why :P

Haha.. iallafall.
Kramkram.

      Kommentarer:
Postat av: J u l i a A m a n d a

hehe, ja det har varit en kalasresa :D

2008-06-26 | 12:25:03
Bloggadress: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0