Dålig uppdatering

..i know.
Har liksom inte lust att sitta och leka med bloggen =P
Köpte i allafall kläder igår, tonvis med linnen (A) och ett par vita shorts.. och idag köpte jag en väska.
Men shit vad sur jag blev. Idag skulle Sebastians singel komma ut och det har den väl gjort nånstans men inte där jag kollade ..och då tog jag förgivet att den inte var ute i butik än.  F'n också.. för den har tydligen kommit ut - den 24 juni, och det är idag.'

Hur som helst.. lånade typ 15 böcker på bibblan också.. så får väl gå och läsa nu.
Har typ nada to doo =P

Kramkram.

      Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0