Bilder, innan skolavslutn. <3




Sådär, pappa ska tydligen följa med och då kan jag åka med han så då är det inte så bråttom precis.
Det här är då jag idag, lockat hår (tog sånna där grejjer igår som man virar in håret i) om nu fattar vad jag menar, är inte expert på att förklara.. blev ganska nöjd i allafall!

Vad ska ni hitta på idag?


Kraam. ♥

      Kommentarer:
Postat av: Celine

Hejsan

vad söt du är <3



du, du vet du har ju sånt design "personligt-fota" eller vad de var hur gör man så du får en design där? =)

2008-06-13 | 11:53:51
Bloggadress: http://zezze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0