Nej men.. hallå!

Hej till dig som läser den här skiten nu. xD
Jag är på värsta dåligaste hurmöret, jag beställde som ni läsare borde veta, en sebastian -knapp. Men jag har inte fått den, och jag skicka det där jvla kuvertet för typ 5 veckor sen! ..och michaela som skickade efter mig har fått :'(
Och då skickade jag mail till den där fcked gubbj'veln som typ är ngt på monach musicgroup, men han svarar ALDRIG! ..och jag vägrar betala 40 kr för att inte få NÅGONTING. Jvla ***** -_-

Ursäkta alla svärord men fy f'n vad förbannad jag blir! (?).'
Btw har jag inte gjort en enda update sen jag kom hem, dåligt Karolina. Ja, jag vet -_-. *snacka med mig själv*
Erhm.. iaf här kommer en värsta snygga bilderna på mig. NAAT.

 
Lol.

KramKram ♥

(BTW!! Jag ska till grönan (17 aug) och Märsta (31 aug).
Vet ni vad jag ska göra där!? Väldigt svårt för er att gissa iofs men.. (not.)

      Kommentarer:
Postat av: Sepideh

LÄS MIN BLOGG :)

2008-07-26 | 02:03:23
Bloggadress: http://sepiideh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0