Michaela ville ha en uppdatering så..

Här är en KORT del av vår konversation på msn:

Karoliinahz. <3 -__- säger: superintressant xD
» Mickis säger: haha
Karoliinahz. <3 -__- säger: man garvar typ
Karoliinahz. <3 -__- säger: men seriöst
Karoliinahz. <3 -__- säger: VILL DU VINNA EN BONDGÅRD MED 100 KOR AV PRIMA KVALITÉ?
Ring: 0000000, utan extra kostnad - bra och billigt
» Mickis säger: nej de vill jag inte
Karoliinahz. <3 -__- säger: xD
Karoliinahz. <3 -__- säger: fan vad kul jag har
Karoliinahz. <3 -__- säger: asså vet du!
Karoliinahz. <3 -__- säger: sebbe ska till norrköping 3 gånger o.O
» Mickis säger: aa vet
» Mickis säger: fett orättvist
Karoliinahz. <3 -__- säger: ja! x.x
Karoliinahz. <3 -__- säger: liksom VFR
Karoliinahz. <3 -__- säger: han BORDE komma till stälje -.-'
Karoliinahz. <3 -__- säger: alla kmr typ hit
» Mickis säger: JA
Karoliinahz. <3 -__- säger: lik
Karoliinahz. <3 -__- säger: men han vill kanske inte till "PERSONLIGT SLANGORD" xD'
» Mickis säger: va e de?
Karoliinahz. <3 -__- säger: södertälje
Karoliinahz. <3 -__- säger: xD
» Mickis säger: okej xd
Karoliinahz. <3 -__- säger: kallar stälje för det
» Mickis säger: okej
» Mickis säger: typ alla "HRRRMM" skulle ju tpy skrika bög efter han
» Mickis säger: typ
Karoliinahz. <3 -__- säger: qq
Karoliinahz. <3 -__- säger: *aa
» Mickis säger: Läste om någon som blev så chockad när bebisen skrek (hon födde hemma) att hon kastade ut den genom fönstret >>' nu tror jag INTE att det är så i detta fallet men, men.
( Michaela kopierade detta från en sida, alltså är det inte hon som "skrivit". Hon är  inte så konstig, om ni tror det xD)
Karoliinahz. <3 -__- säger: fan va konstig sebbe låter i radion
» Mickis säger: lyssnar du på den nu?
Karoliinahz. <3 -__- säger: aa
Karoliinahz. <3 -__- säger: xD
Karoliinahz. <3 -__- säger: vfr låter han så konstig?
» Mickis säger: ingen aning xd
» Mickis säger: kanske inte är han
'Karoliinahz. <3 -__- säger: hhaa
Karoliinahz. <3 -__- säger: han kanske låter så eller?
» Mickis säger: nee
Karoliinahz. <3 -__- säger: xD
Karoliinahz. <3 -__- säger: vg?
» Mickis säger: du frågar det hela tiden xd
Karoliinahz. <3 -__- säger: jag vet
Karoliinahz. <3 -__- säger: du är så tyst
Karoliinahz. <3 -__- säger: xD
» Mickis säger: xd
Karoliinahz. <3 -__- säger: vad har du för mobil? xD
» Mickis säger: w880i durå?
Karoliinahz. <3 -__- säger: S500i xd
» Mickis säger: okej xd
Karoliinahz. <3 -__- säger: juppduppisnupp
» Mickis säger: jaha dom som går söndeer hela tiden?
» Mickis säger: alla klagar på dom xd
Karoliinahz. <3 -__- säger: min har inte gått sönder och jag har haft den sen i december xd
Karoliinahz. <3 -__- säger: min är det inte en repa i faktiskt xD haha
» Mickis säger: okej xd
Karoliinahz. <3 -__- säger: xD
Karoliinahz. <3 -__- säger: din är en SNOBB mobil
Karoliinahz. <3 -__- säger: hahaxD
» Mickis säger: haha mm typ alla snobbar har en sån xd
» Karoliinahz. <3 -__- säger: jag skämtade. var bara tvungen att förolämpa xD
Karoliinahz. <3 -__- säger: xD
Mickis säger: men dom har ju dt
Karoliinahz. <3 -__- säger: men jag hade tydligen rätt också xD
» Mickis säger: aa
» Mickis säger: har du märkeskläder o sånt?
Karoliinahz. <3 -__- säger: hur många mp är kameran? (: aa, xD dd?
» Mickis säger: vart ser man det?
haha aa vad för märken har du då?
» Mickis säger: hur många mp har du?
» Mickis säger: egentligen vet jag inte vad megapixel är
Karoliinahz. <3 -__- säger: typ.. på kamera hålet eller va man säger xD 2 bara -__- xD
» Mickis säger: ok
» Mickis säger: ska se
» Mickis säger: 2.0
Karoliinahz. <3 -__- säger: som jag xD
» Mickis säger: hur många har din digitalkamera då?
Karoliinahz. <3 -__- säger: jag har typ diesel, va heter det där jeans märket? x
Karoliinahz. <3 -__- säger: *x
Karoliinahz. <3 -__- säger: D
» Mickis säger: cheap monday?
Karoliinahz. <3 -__- säger: 5 bara -__- ASDÅLIGT
Karoliinahz. <3 -__- säger: nae
Karoliinahz. <3 -__- säger: xD
Karoliinahz. <3 -__- säger: Lee
» Mickis säger: min har 7.2 xd
Karoliinahz. <3 -__- säger: eler nått
Karoliinahz. <3 -__- säger: okej xd
» Mickis säger: okej men jag har typ adidas, cheap monday, lacoste, dior
(OBS! Michaela passade på att skryta lite, som ni ser :))
» Mickis säger: o sånt xd
Karoliinahz. <3 -__- säger: ska köpa en med 10.1 fast det är en systemkamera och den kostar 5000 kr o.o
Karoliinahz. <3 -__- säger: okej xd
» Mickis säger: okej xd
Karoliinahz. <3 -__- säger: jag tänkeront
» Mickis säger: systemkameror är bra men stora
Karoliinahz. <3 -__- säger: inte så mkt på vad jag köper
» Mickis säger: okej
Karoliinahz. <3 -__- säger: aa, vet xD men jag är typ asintresserad av foto så.. xD
Karoliinahz. <3 -__- säger: bara det är snyggt liksom
» Mickis säger: mrker de xd
Karoliinahz. <3 -__- säger: haha xd
» Mickis säger: skriv i din blogg
Karoliinahz. <3 -__- säger: vfr de? xD
» Mickis säger: kul xD
» Mickis säger: skriv lite xd
» Mickis säger: om vad vi har chattat om. fast inget pinsamt
» Mickis säger: och inte o "HRRRM" o de
Karoliinahz. <3 -__- säger: orkar inte xD
Karoliinahz. <3 -__- säger: kan inte du starta blogg
Karoliinahz. <3 -__- säger: xD
» Mickis säger: meen xd
» Mickis säger: skriv iaf jag har trååååkigt
Karoliinahz. <3 -__- säger: SNÄLLA
Karoliinahz. <3 -__- säger: xD
» Mickis säger: orka inte xd
» Mickis säger: kanske sne


Jaa.. förstår att ni blir uttråkade men jag har faktiskt jvligt kul :D
Äum.. ja. Kramkram <3


Till katja om du läser:
Saknar dig asmkt ♥

      Kommentarer:
Postat av: mickis

HAHAHAHAHAHAH xD

2008-07-14 | 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0