Glömma bort.

Ja visst, verkligen. Jättenormalt.
Okej, jag är ganska irriterad just nu, läste om en helt sjuk grej nyss. Föräldrar som lämnar sina stackars små spädbarn i bilen, fatta hur varmt det blir för i helvete! Tydligen har 2 ungar dött på bara 10 dagar i Frankrike, en 2:åring & en 3:åring, bra förklaring av föräldrarna också: "Vi glömde bort". Va fan heller!? Ofta man lämnar en 3:åring i bilen, går till jobbet och är där i 4 timmar innan man kommer tillbaka? Då är man ju fan störd i huvet. Sedan hade de gjort något test som visade att bilen, från att ha varit kyld, blev 40 grader på 10 minuter. Tänk dig då 4 timmar. Inte konstigt att ungen dog ..och den andra dog efter att ha varit i bilen i drygt 1 timme. Ska polisen sköta det jobbet också? Gå och kontrollera så att det inte är några ungar i bilarna på parkeringen etc? Det är ju helt sjukt, sjukt. sjukt. De föräldrar som är helt sjuka i huvet och lämnar sina ungar i bilen får väl fan ta och tänka till lite!? Sjuka jävlar, HATA.

Okej, utbrott.
Jag var tvungen, och ja, jag vet att jag har temprament.

      Kommentarer:
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

omg. SJUKT säger jag bara! "vi glömde bort" ?! orka.

2008-07-27 | 21:52:31
Bloggadress: http://svartvitnagellack.blogg.se/
Postat av: F

hur gör du för att få din blogg så fin?vill oxå :D

2008-07-28 | 17:03:00
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

ha en bra dag =)

2008-07-29 | 10:31:57
Bloggadress: http://svartvitnagellack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0