Cuz I'm stubborn.


Redigerad bild.
Inte särsillt snygg, men jag är inget proffs, ;]


I allafall. Jag är envis.
Som ni (väldigt få) läsare säkert vet, så är det ända jag skriver om just nu den där Sebastian -knappen ..och nu ska jag skiva mer om den. Väldigt intressant, ellerhur ;D. I allafall, jag är typ den envisaste människan i hela kvarteret där jag bor, så eftersom jag inte fått den där damn knappen, som jag betalat 40:- för. Så skickade jag ett till brev med yttligare 40:- i.. så nu är det bara att vänta. Eftersom Michaela fått den borde jag också få, annars tänker jag anmäla dom. Så det så..

Okej, inget mer om det. Förlåt men jag är besatt.
(..eller jo, mer om det om den inte kommer, eller om den kommer).
Ah.. iallafall så är det drygt 30 grader eller mer idag. Hur varmt som helst, jag avlider nästan. En av anledningarna till att jag sitter inne en sådan "vacker" dag. Hehe.

Oh, en sak till!
Jag är överklycklig, för nu råkar det vara så att Katja har kommit hem och jag är typ asgladaste på jorden ;D. Om du (katja) läser den här.. ehrm.. *den här skiten (?) så ska du veta att det har varit värsta döttt utan dig ''/ <3


Aja, kram till er som tagit tid att läsa x'D ..och alla andra som inte pallade läsa min långa smet. ♥

      Kommentarer:
Postat av: Katja

HAR SAKNAT DIG SKIT MKT!

MISS U

2008-07-26 | 19:59:44
Bloggadress: http://kawikitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0