Bilder och konversation (A)

Första dagen:
 

För nån dag sen: 
 

Badstranden (Costa Del Sol)':
 
Det är typ asskönt i vattnet <3


Jauu.. förresten här är en konversation från msn där två riktigt stora sebbefans chtr (kan bli ganska.. stört men asså.. det är normalt):

Karoliinahz. säger: asså har du sett den där tshitrten han har? som det är nästan som rutor på med typ blå och vit typ ?Karoliinahz. säger: haha xD
» Mickis säger: aa
» Mickis säger: blå grön o vit typ
Karoliinahz. säger: aa
Karoliinahz. säger: så jvla fiin
Karoliinahz. säger: älskar den xD
» Mickis säger: hah
Karoliinahz. säger: fan vad neeerd man är
» Mickis säger: haha xsd
Karoliinahz. säger: bah: åh hans rosa skjorta åh hans t -shirt xD
Karoliinahz. säger: åh värsta söööt xD liksom
» Mickis säger: haha
» Mickis säger: jag älskar när han har sitt lila linne o sin rosa skjorta över
Karoliinahz. säger: aa
Karoliinahz. säger: fiinaste <3


En liten konversation om hans olika tröjor, mycket intressant faktiskt!
För övrigt så har vi skrivit mycket mer men det klassas som "PRIVAT" så det läger jag inte ut här.. i allafall.

KramKram..

      Kommentarer:
Postat av: mickis

haha jaa :D men vad tråkig jag såg ut i det du skrev xd ahhah xD

2008-07-13 | 13:50:55

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0