Scrapbook

Herregud alltså!
Jag satt precis och kollade igenom min scrapbook som jag fick av mina vänner på min födelsedag, och det bara väller upp minnen, och på något sett var det så sorgligt, jag började fan nästan gråta. Jag saknar allt så himla mycket, och det känns på något sätt som om vi knappt känner varann längre. Sjukt, jag vet, men ändå. Det är inte som det var förut, och det.. känns inte bra liksom.

I allafall, är jag sjukt glad att jag fick den där "boken", för den betyder helt otroligt mycket, även om det är sorgligt liksom..
Men, jag passar på att tacka mina vänner för att jag fick den!
TACK! ♥

      Kommentarer:
Postat av: Liinah

Glad att du gillar den! Jag ville först behålla den själv men det var ju din födelsedag ;)

Och visst känner vi fortfarande varandra !! =)

<3 love and miss you!

2008-08-09 | 21:30:55
Bloggadress: http://liinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0