Regn.

Hejhej!
Mycket trist att vakna upp till det här vädret, regn - mulet - i allmänhet helt grått, fy. Imorgon börjar jag skolan också, helt ny skola, helt ny klass. Men ska inte klaga, jag har ju Katja (bästavän) med mig..

Har ägnat morgonen till att välja kläder till imorgon, till sist blev det svarta leggings, vita shorts och ett rosa linne med "någon färg" kofta.. haha.


Liten update nu, men måste snart kila!
KramKram ♥

      Kommentarer:
Postat av: Knutte

Hehe ja det tycker jag med, helt fantastisk film :D

2008-08-17 | 13:28:29
Bloggadress: http://knutte.blogg.se/
Postat av: S o f i e

det här vädret var ju ingen höjdare :/.



tack så mycket! :)

2008-08-17 | 14:19:32
Bloggadress: http://pictureperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0