Snyft..

Det är synd om mig..
Huset som gränsar tomt med "min" har brunnit upp.. branden startades 22:03 igår kväll och håller på fortfarande!
Huset har stått obebott i cirka 4 år eller mer.. och det är ett "kulturhus" som är bevarandevärt.. själv så tyckte jag väl inte så jättemycket om det eftersom personen som äger tomten inte bryr sig ett skit om det.. Men fy fan vad fint det kunde ha blivit om någon som brytt sig hade köpt det.. nu är allt över, allt är borta, allting - inget ser ut som förr.. :''(

      Kommentarer:
Postat av: vendela

åh det där var så fint.

2008-05-03 | 19:03:46
Bloggadress: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0