Min lilla söta skönhet till kanin..

..eller kanske inte min, jag önskar bara..
Denna kanin besöker "min" trädgård varje dag, på vintern brukar jag till och med lägga ut morötter på ett speciellt ställe! Jag älskar den, så sööt! Jag har alltid varit en kaninälskare - så jag älskar alla kaniner - men inte lika mycket som denna, den är speciell ♥

      Kommentarer:
Postat av: sassa

jättefin blogg! checka gärna min =) ha de bfra!

2008-04-28 | 15:29:56
Bloggadress: http://sandras-hollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0