Dåliga med nya bloggplattformen

Jag har faktiskt hittat en dålig sak ..och det är att man inte kan förhandgranska när man ändrat stilmallen och css-mallen!

..och det är ite särsillt bra, med tanke på att det kan bli så fruktansvärt fel ibland och man kan inte heller återställa dem.
Så om man tagit sönder stilmallen finnsdet ingen återvändo - vilket skulle resultera i en sur mig! ..och kanske många andra!

      Kommentarer:
Postat av: Rebecca

wow, har du inte hört stop and stare med onerepublic? :o

2008-04-27 | 16:17:13
Postat av: Johanna

bra låt i bakgrunden :)

trevlig söndag

2008-04-27 | 16:34:28
Bloggadress: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Angående bloggdesign:
Jag gör inte bloggdesigner på beställning, förutom till ev. nära vänner!
Vill du ha hjälp med bloggdesign öär mitt tips: designadinblogg.se, en riktigt bra sida som innehåller nästan allt du behöver veta!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas ej)


URL - Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0